Afbeelding

“Het is net als een goed huwelijk, je blijft bij elkaar als het contact fijn is!”

Algemeen

HEILOO - “Binnenkort ga ik stoppen bij de zaak,” vertelt Ron van Kösters Elektra. “Dit wilde ik goed communiceren. Dit wilde ik via Uitkijkpost doen. Ik weet als geen ander dat het blad goed gelezen wordt, daarom ben ik met mijn verhaal naar Marcel Keet gegaan. Onder het genot van een kopje koffie en een gebakje heb ik alles verteld wat ik kwijt wilde.” Marcel kwam al snel met een plan. Dat dit goed uitgepakt heeft, blijkt. Vorige maand stond Kösters Elektra met een paginavullende advertentie in de krant. Nooit eerder kreeg Ron zoveel reacties op een advertentie.

Lees hier hoe deze succesvolle advertorial tot stand is gekomen. 

“Ik ga stoppen, maar de winkel gaat verder!”

Kösters Elektra bestaat al sinds 1926 en daarom erg bekend in de regio. “Onze naam is wel gemaakt,” lacht Ron. “Mensen weten dat ze hier komen voor goede producten mét service. Ik heb altijd met plezier bij Kösters gewerkt, maar binnenkort is het tijd om te stoppen. Ik ben nu aan het afbouwen, om uiteindelijk op 1 mei 2024 te stoppen. Maar als ik stop, gaat de handel gewoon door. Ik geef het stokje door aan onze vertrouwde monteur Peter Klaase en mijn 2 broers Arnold en Alex gaan verder met de elektra. 

Slimme manier om te communiceren 

Met dit verhaal ben ik naar Uitkijkpost gegaan. Wat is een slimme en goede manier om dit te communiceren? Ik had een fijn gesprek met Marcel. Hij dacht er rustig over na en kwam met een plan terug. Een soort van campagne, waarbij we om de paar maanden bekend maken hoe het gaat en wat iedereen doet. Het is goed om als bedrijf regelmatig van je te laten horen. 

Fijne samenwerking met Marcel Keet en Jos Kraakman

Ron sprak met onze specialist Marcel Keet. “Ik ken hem al van vroeger, hij programmeerde bandjes bij de Buk Buk en organiseerde destijds Ypestock festivals. We werken al heel lang goed samen. Het is net als een goed huwelijk, je blijft bij elkaar als het contact fijn is. Marcel komt zijn afspraken na en levert goede kwaliteit. Daarom komen wij graag terug bij Uitkijkpost. Zo werkt dat ook bij onze klanten. Een tevreden klant komt zeker terug.” Marcel: “Ron slaat de spijker op zijn kop. Goede communicatie is belangrijk. Daarom proberen wij altijd met onze klanten te sparren voor een zo goed mogelijk eindproduct. Of dat nu een advertentie is, online of bijvoorbeeld een magazine of boek!” 

Daarna is de advertentie opgemaakt door Jos Kraakman. Hier ben ik echt superblij mee. Het is altijd goed, hij bruist van de ideeën. Het is ontzettend mooi geworden!” Jos: “Met goede input en overleg creëren we altijd iets speciaals voor onze klanten. Ik ben erg blij met de reactie van Ron!” 

“We hebben al eerder samengewerkt. Ik heb eerder een boek geschreven over het overlijden van mijn zoon. Dit was mij toen ook erg goed bevallen - een top samenwerking! Redenen genoeg om terug te gaan naar Uitkijkpost,” zegt Ron. 

Veel positieve reacties ontvangen 

Ik heb zoveel positieve reacties ontvangen. Denk aan appjes, mailtjes en klanten in de winkel. Zelfs mensen die ik tegenkom op straat beginnen erover. “Van mijn moeder in het verpleeghuis in Egmond aan Zee tot mijn mensen in Bakkum Noord - iedereen vond het een ontzettend leuk stuk.” Veel mensen wisten niet dat we al zo lang bestonden. Het hele verhaal is overduidelijk goed gelezen. Nico Bakker (schrijver) heeft goed werk geleverd. Zo lief, zelfs mijn kleinkinderen kwamen naar mij toe: “Opa, je staat in de krant!” De schrijfster van dit artikel, Ilse, spreekt met Ron in de zaak in Heiloo. Klant Teun komt de winkel binnen en zegt: “Wat een mooie advertentie stond er in de Uitkijkpost!” Nou, is dat niet toevallig…

Op maat gemaakt advertentiepakket voor Ron Kösters

Benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact op met Marcel Keet via marcel@uitkijkpost.nl.

Bedrijf Belicht

Sport

Regio

Digitale krant