Rabobank sluit kantoor in Heiloo
AlgemeenHEILOO - Steeds meer klanten regelen hun bankzaken online of via de Rabo App wanneer het hen uitkomt. Daarnaast hebben de geldautomaten van Rabobank, ING en ABN AMRO plaatsgemaakt voor de (gele) geldautomaten van Geldmaat en zijn verdwenen uit onze kantoren. Deze ontwikkelingen leiden ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Daarom heeft de Rabobank besloten het kantoor van Rabobank in Heiloo aan de Stationsweg 136 per 1 januari 2022 te sluiten.
Rabobank: “Wij blijven echter betrokken en dichtbij door het gemak van online bankieren te combineren met persoonlijk advies. Wij leggen u graag uit hoe u ons kunt bereiken.
Rabobank 24/7 bereikbaar?
Wist u dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden via Rabo Online Bankieren of via de Rabo App? Hier regelt u uw bankzaken op een veilige manier. Lukt dit niet? Dan kunt u ons ook bellen of chatten. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag via (088) 722 66 00.
Komt u liever bij ons langs??
Langskomen op één van onze kantoren is uiteraard ook een mogelijkheid. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Robonbosweg 5 in Alkmaar (hier zijn geen geldautomaten aanwezig).
Schikt deze locatie u niet?
Dan kunnen wij ook bij u thuiskomen of op een centraal punt in uw omgeving afspreken, waaronder bij het Willibrordus Business Center aan de Kennemerstraat 464 in Heiloo. Maak hiervoor een afspraak via (088) 722 66 00. Zo plannen wij een persoonlijk adviesgesprek via video, bij u thuis of op één van onze kantoren. Kijk voor de actuele openingstijden op rabobank.nl/vind-je-bank.
Contant geld storten of opnemen?
Voor contant geld kunt u terecht bij de geldautomaten van Geldmaat. In Heiloo kunt u bijvoorbeeld bij Stationsweg 136 contant geld opnemen en storten en bij Het Hoekstuk 6, ’t Loo 61 en Rosendaal 95 geld opnemen. Voor het storten van muntgeld kunt u in Heiloo terecht bij Karwei aan De Hoefsmit 2. Voor een actueel overzicht van alle beschikbare locaties en openingstijden verwijzen wij u naar locatiewijzer.geldmaat.nl.
Heeft u hulp nodig bij het opnemen of storten van biljetten?
Maak dan gebruik van de dienst ‘geldmaat plus assistentie’. U herkent deze winkels aan de sticker: ‘geldmaat plus assistentie’ op de winkeldeur of de etalage. Ook deze locaties vindt u terug op de locatiewijzer van Geldmaat.
Extra ondersteuning voor wie het nodig heeft?
Rabobank helpt u graag via onze verschillende kanalen met vragen over uw dagelijkse bankzaken. Echter, soms lukt het niet om uw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om u dan goed te helpen hebben we de Mobiele Bankservice. Medewerkers van de bank bieden u met deze service praktische hulp als u (tijdelijk) minder mobiel bent en bezoeken u in uw eigen vertrouwde omgeving. Dit kan bij u thuis of een andere locatie indien dat beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten als wij bij u thuis komen of op een andere locatie afspreken. Wilt u een afspraak maken? Neem contact met ons op via (088) 722 66 00!”