Wij bezorgen de krant graag na.
Wij bezorgen de krant graag na. Foto: Archief Uitkijkpost

Uitkijkpost neemt bezorgklachten serieus

Nieuws

HEILOO - Een maand geleden las u in Uitkijkpost dat we gestart zijn met het nabezorgen van de krant. Reden hiervoor waren de aanhoudende klachten over de bezorging. Nu we de nabezorging zelf organiseren, krijgt Uitkijkpost steeds meer grip op de bezorging. 

De bezorging van de Uitkijkpost wordt verzorgd door Rodi Verspreiding. De afspraak is dat zij de krant op woensdag bezorgen, met een uitloop naar donderdagochtend wanneer de woensdag wegens omstandigheden niet haalbaar is. Op dit moment loopt er in veruit de meeste wijken een bezorger om uw Uitkijkpost netjes te bezorgen. Maar helaas gaat het niet overal goed. 

Geen krant ontvangen?
Heeft u de Uitkijkpost niet ontvangen? Laat dit dan voor donderdagochtend 12.00 uur aan ons weten, dan krijgt u de krant op donderdagmiddag keurig nabezorgd. Soms ontvangen we al op woensdagmiddag een mail met een bezorgklacht. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de krant woensdagavond wordt bezorgd, dus soms is het ook gewoon nog even geduld hebben.

Nog makkelijker
Sinds deze week is het nog makkelijker om uw bezorgklacht aan ons door te geven. Op onze website uitkijkpost.nl vindt u rechtsboven een button ‘Geen krant ontvangen’ (of klik hier). Als u hierop klikt komt u direct in een formulier terecht waarin u uw gegevens kunt invoeren. Op donderdagmiddag om 12.00 uur zien we op kantoor vervolgens met een druk op de knop op welke adressen de krant niet is bezorgd. Dat overzicht wordt uitgeprint en daarmee gaat de nabezorger op donderdagmiddag op pad. Zo krijgt u op donderdagmiddag alsnog uw krant bezorgd. Voordeel van dit systeem is dat wij direct een goed beeld krijgen van de wijken waar een bezorgprobleem is, zodat we hierover met Rodi Verspreiding in gesprek kunnen blijven. Het streven blijft natuurlijk om de krant zoveel mogelijk op de woensdag door Rodi te laten verspreiden, zoals het hoort.

Laat het ons weten
Alleen als u ons laat weten dat u de krant niet heeft ontvangen, kunnen we het oplossen. Dit betekent helaas dat het misschien nodig is om een paar weken achter elkaar het formulier even in te vullen. Dat is echt de enige manier om het op te lossen. De aanhouder wint. Dus heeft u een bezorgklacht, vul dan voor donderdag 12.00 uur het formulier in op onze website. Dat werkt heel eenvoudig. Lukt het niet via de website, dan belt u naar 072-5330175.

Bedrijf Belicht

Sport

Regio

Digitale krant